Naster

Relacje Inwestorskie

Logo Naster

Firma Naster powstała w 2010 roku i zajmuje się sprzedażą energii i gazu. Specjalizujemy się w energetyce, a dzięki dogłębnej znajomości produktów dostępnych na rynku służymy profesjonalnym doradztwem w zakresie wyszukiwania najlepszych rozwiązań energetycznych dla firm, rolnictwa i klientów indywidualnych. Każdy projekt traktujemy indywidualnie by spełnić wszelakie oczekiwania i potrzeby klientów.

Struktura spółki

Grupę Naster S.A. tworzą trzy podmioty:

  • NASTER S. A. – spółka zajmująca się sprzedażą energii, gazu, pomp ciepła i fotowoltaiki oraz spełniająca funkcję podmiotu dominującego Grupy,
  • NASTER Energia i Gaz Sp. z o.o. (100%) – spółka pełni rolę agenta sprzedaży energii,
  • N Development sp. z o.o. (100%) – spółka pełni funkcję podwykonawcy w instalacjach realizowanych przez Naster S.A.
Struktura spółki

Wizja rozwoju spółki

Naster od początku istnienia miał dalekosiężny cel by, stać się firmą z misją i wizją bycia jednym z ważniejszych graczy na rynku energii. Dzięki zgranemu zespołowi, niezależności i ciągłemu rozwojowi nasza działalność przynosi nam ciągłą maksymalizację zysków oraz buduje lojalność klientów. Nasze doświadczenie, umiejętności, znajomość branży oraz osiągnięcia mają kluczowe znaczenie w realizacji kolejnych planów.

Naszym celem jest dalszy rozwój sprzedaży dużych projektów fotowoltaicznych dla przemysłu oraz rozwój sprzedaży pomp ciepła dla biznesu i klientów indywidualnych. 19 września 2022 roku otworzyliśmy pierwszy salon firmowy pomp ciepła i fotowoltaiki w Bielsku Białej, co jest kamieniem milowym w rozwoju sieci salonów na terenie innych województw. Kolejnym krokiem będzie pozyskanie gotowych projektów farm fotowoltaicznych i budowa pierwszej farmy dedykowanej dla naszych klientów w formule cPPA.

W dalszej przyszłości będziemy dążyć do pozyskania projektów farm wiatrowych i dostawy energii bezpośrednio do klienta biznesowego oraz co ważne, planujemy wejście na rynek produkcji wodoru i zakup własnych elektrolizerów, aby zajmować się całym łańcuchem wartości dla klienta końcowego. Realizacja tych celów może wymagać pozyskania dalszego finansowania, w tym w formie przyszłych emisji akcji.

Strategia Naster obejmuje również zdobycie stabilnej pozycji na rynku polskim co pozwoli spółce wejście na rynek europejski.

Wyniki finansowe

W ostatnich latach zanotowaliśmy wzrost wartości sprzedaży energii, który wynika z pozyskania nowych klientów oraz wzrostu cen energii elektrycznej. Zanotowane w 2021 roku wyniki są efektem zwiększenia sprzedaży instalacji fotowoltaicznych dla biznesu. Niższe koszty stałe przełożyły się częściowo na lepszy wynik za siedem miesięcy 2022 roku. W II kwartale 2022 zwiększyliśmy przychody ze sprzedaży energii i zatrudniliśmy nowe osoby do działu sprzedaży PV dla biznesu i pomp ciepła. Od zeszłego roku ograniczyliśmy także zewnętrzne pozyskiwanie leadów (potencjalnych Klientów), skupiając się na działalności własnego Call Center i działaniach naszych Przedstawicieli Handlowych.

2019 2020 2021 01 - 07 2022
Przychód netto* 8 017 811 zł 11 093 129 zł 12 288 852 zł 9 514 887 zł
EBIDTA* 588 620 zł 308 865 zł 187 529 zł 1 084 996 zł
Zysk/strata netto* 418 780 zł 203 199 zł 1 303 030 zł 832 021 zł
Liczba realizacji B2B 6 8 10 4
Liczba realizacji B2C 37 42 67 8
Liczba sprzedanych pomp ciepła 0 0 0 62
Sprzedaż energii [GWh] 537 468 586 188

Cele emisji

Celem emisji naszych akcji jest pozyskanie środków na rozwój sprzedaży oferty z zakresu Odnawialnych Źródeł Energii (pompy ciepła i fotowoltaika) dla klientów detalicznych oraz biznesowych.

Cele emisji

Plan realizacji celów emisyjnych

1Q 2023 - 1Q 2024

Rozwój sprzedaży EaS (Energy as Service).

4Q 2022 - 3Q 2023

Rozwój sprzedaży pomp ciepła.

4Q 2022 - 3Q 2023

Rozwój sprzedaży PV dla kanału B2B.

1Q 2023 - 2Q 2024

Zakup i realizacja testowego projektu farmy PV 1MWp (wkład własny) w modelu cPPA.

Zespół Zarządzający

Maciej Sieracki – CEO

Założyciel i prezes zarządu Naster S.A. Od 2010 rok zarządza firmą z sukcesami w branży energetycznej, sprzedaży energii oraz OZE dla klientów biznesowych i detalicznych.

Zarządzał osobiście działem sprzedaży, marketingiem i odpowiadał za strategię, budżet i finanse. Obecnie skupia się na budowaniu strategii, finansach, planach rozwojowych związanych ze zwiększeniem sprzedaży, wprowadzaniu nowych produktów, usług, inwestycji oraz przygotowaniem do wejścia na New Connect. Absolwent zarządzania i marketingu na Bielskiej Wyższej Szkole im. J. Tyszkiewicza. Prywatne zainteresowania to gospodarka, ekonomia, inwestycje.

Agnieszka Stachurek - Dyrektor Operacyjny

Absolwentka Wydziału Ochrony Środowiska Politechniki Wrocławskiej, wykształcenie w kierunku menadżerskim zdobyła podczas studiów podyplomowych „Logistyka w biznesie” oraz „Menadżerskie studia podyplomowe” w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

Z branżą związana od 1993 roku: pracowała m. in. jako Kierownik Działu Obsługi Klienta, Menadżer ds. Kluczowych Klientów, Menadżer Sprzedaży i Regionalny Kierownik Sprzedaży w dużych, międzynarodowych firmach energetycznych. Była odpowiedzialna za przygotowanie strategii i struktury oraz ekspansję jednej z rozpoznawalnych spółek budujących farmy fotowoltaiczne w Polsce. Z Naster związana od maja 2022 jako Dyrektor Operacyjny odpowiedzialny za rozwój OZE i sieci sprzedaży.

Co nas wyróżnia?

Co nas wyróżnia?

Strona wykorzystuje ciasteczka by świadczyć usługi na najwyższym poziomie . Polityka prywatności. Zarządzaj ciasteczkami

Rozumiem